Gaál Péter: Kaszinó

Te Sándor, tegnap véletlenül rákattintottam, amit az a fake 444 irt a kaszinókról. Láttad te azt?

Én is véletlenül rákattintottam.

Tízmilliós veszteség másfél órán belül. Szerinted hogy kereshet valaki ennyi pénzt?

Ez most célzás akar lenni, főnök? Várj, mindjárt megnézem a noteszomban. Aszongya, székház... nemnem, ez már elévült. Bánya...ne bántsd a feketerigót... bocs, ez se az... médiapiac, építőipar... sertéstelep... kikötők... szállodák... földek...

Milyen volt szőkesége... abbahagyhatod. Nem volt célzás. Szóval?

A szokásos, főnök. Áfacsalás, drog, zsarolás, uzsora, ilyenek. Ha a mi kutyánk kölyke, korrupció, valamilyen kamuszerződés, mondjuk tanácsadásról, megbundázott tenderek, effélék.

Nem a mi kutyánk kölyke.

Akkor az előbbi.

Nem kellene ezeknek a körmére nézni? Azt olvastam, hogy már a bejáratnál elkérik az adatokat. Mint...

A mieink nyilvánosak, főnök.

Ami nem nyilvános.

Az megvan nekünk otthon. Mint tudod. Neked az enyémek, nekem...

Ne folytasd, Sándor. Van nekem egy kedves, idős barátom még Grazból. Kicsit már labilis, de szeret hozzánk járni. És milyen gyönyörű, hatszázas Mercedesszel... príma, felújított motor...

Értem, főnök.

Nos?

Nem kellene.

De ellopják az adót, amit...

...amit így nem nekünk kell ellopni. Közvetlen becsatornázással, minden hivatalt, bekötött pénztárgépet megkerülve idejön. Direct fuel injection, mondaná öreg mercedeses barátod.

Igazad van, Sándor. De hopp! Most rendeltünk több millió vakcinát. Háromszoros áron vesszük, és ingyen adjuk. Tiszta ráfizetés a nemzetgazdaságnak, és még vissza is kell osztanunk belőle. Nekünk alig marad. Mi volna, ha ezentúl...

Ezt is NYERNI lehetne? Zseni vagy, főnök!

Tudom, Sándor.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Szele Tamás: Járványlovagok tornája

Szele Tamás: Csacsenerek aranya